Friday, May 28, 2010

~ new tag from rakan blogger ~

www.tips-fb.com

yuhuu..tadi ngah jenjalan kat blog2 kengkawan..tak lama patue baru lah sedar yang diri ku ini telah menerima tag baru dari rakan blogger aiin abdullah.. tanks dear..

> tag yang aq dapat kali nie bunyi nyer seperti di bawah..


1) apa yang bermain di fikiran you all sekarang?
-> kalo nak ceritakan kat sini memang takkan pernah habis lah...selagi hidup selagi tu ah macam2 perkara perlu difikirkan..

2) apakah nama samaran you all?
-> ninie, rini, norini, noin, jarang n tak baper suker sangat kalo org panggil " hazrina "..tggu my hubby panggil baru bley..huhu..

3) berikan 3 orang yang you all sayang?
-> of coz ah my family, all frenz yg mengenali n menyayangi diri ku ini, n my syasya.

4) panggilan untuk si dia?
-> belum ader pown..agak2 per erk??..huhu..

5) hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa?
-> teddy bear pink or kotak muzik yg cantik

6) blog mana yang you all suka visit?
-> sumer blog menarik n kreatif..sumer aq suka..visit my blog slalu k..

7) tag kan kepada 15 blogger you all
-> orait..skung nak tag kan hadiah istimewa ni kepada rakan2 blogger yg terpilih..terima yer..



4 tinggalan nota:

-telordibasuh- said... Click To Reply!

hehe..ala mlas la nak jawap soalan camni heheh...tapi tq uuuuuu ninie..

ellenyna said... Click To Reply!

woa. tq. ;) :D

diyana said... Click To Reply!

thanx 4 d tag k

nti saya buat

ninie_azriena said... Click To Reply!

telordibasuh: huhu..jgn mls2..kener rajin tau

ellenyna: welcome dear

diyana: ok..wat tau..

tinggal jejak :)