Saturday, June 19, 2010

ngah ting tong!!

www.tips-fb.com

blog2..
ninie rindu dia
ninie sayang sangat2 kat dia
sebelum ni ninie pernah sayang kat orang lain juga
tapi kali ni ninie rasa perasaan tu lain sangat2
dia terlalu baik untuk ninie
ninie tak tau nak wat camner

bila ninie fikir2 balik
ninie rasa dah serik untuk jatuh sayang kat laki
tapi bila dia datang
persepsi itu berubah sama sekali
ninie jatuh cinta lagi ke??
maybe~~~

ninie tahu mungkin ninie belum matang lagi
dalam perhubungan sebelum ni
that's why hubungan ninie banyak kali tak jadi
ninie tahu sekarang bukan waktu nya untuk ninie bercinta
tapi ninie pun manusia biasa
tak lari dari merasakan perasaan tok mencintai & dicintai

huhu
apa lah yang ninie tengah merepek ni kan
ting tong sungguh lorh otak nie

ninie dah fikir baik2
mungkin bukan jodoh ninie ngan "kawan" ninie yang sebelum ni
ninie sentiasa doakan yang terbaik untuk mereka-mereka
siapa??
kamu! kamu! kamu! lorh..

hehehe
mr.syasya
here i come
thank u so much.
hope our relationship will have a happy ending!!






6 tinggalan nota:

sarah shafie said... Click To Reply!

smoga bahagia..

ninie_azriena said... Click To Reply!

sarah: amin..tanks dear..(n_n)

DuniakuAbstrak said... Click To Reply!

bile nk kawin?..jgn lupa jemput smua follower..hee

ninie_azriena said... Click To Reply!

duniakuabstrak: huhu..lama agy..muda agy lorh..insyaallah jemput..kena dtg tau ty..doakanlah semua ni ader epy ending ya..tanks dear..(n_n)

alinac lover said... Click To Reply!

oke dear~ nmpk x facebook alin kat page blog??

add n send address kt situ ek?

sok maw kasi hadiah~

ninie_azriena said... Click To Reply!

alin: huhu..betul ker nie?? cam tak percaya jer..tanks dear..(n_n)

tinggal jejak :)