Saturday, June 12, 2010

someone help me!!

www.tips-fb.com


ishk2..
cdeynyer ninie
tadi ninie p teman kawan pi beli enset baru
glew ah
harga enset kat situ memang murah glew
tak tau nak cakap per ah

pameran enset tue d wat
kat depan mcD dekat ngan matrik UIA
tempat study ninie tue..
mmg ramai glew org yang datang
teruja glew bler tengok macam2 enset yg ada

tapi
sangat menyedihkan
coz scholarship blom masuk agy
ninie tak dapat beli enset yang ninie minat tue..
wa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- kesedihan menyelubungi diri ketika ini-

MyEm0.Com

ni lah enset yang menarik hati ninie
tak mahal tapi tengah takder wet
cute sangat2

pink!!!!!!!!!!!!

12 tinggalan nota:

Kie-yu said... Click To Reply!

haaa..
scholarship wat beli enset ye
simpan separuh buat beli buku tau ;)

ninie_azriena said... Click To Reply!

kie-yu: tau2..beli buku mmg guna scholarship..tak mampu ah beli sendiri..tank ah..tapi mmg btol2 nak enset tue..emm..:(

@yuE said... Click To Reply!

comel anset nih..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@YUE: memang comel..ninie minat glew ah..nak beli...:(

buyat(bebola tomato) said... Click To Reply!

uhuhuhu.....kurang sikit pasal type2 nset ni tp enset ni mcm pernah nmpak je....

ninie_azriena said... Click To Reply!

buyat: nampak katner?? cabtik sangat2..suka glew,,

buyat(bebola tomato) said... Click To Reply!

xtaulah...ni nset jenis lipat ke???
kalau xlipat,member aku ad pakai kot...xsure

ninie_azriena said... Click To Reply!

buyat: ni jenis yg lipat..nak ah..:(

buyat(bebola tomato) said... Click To Reply!

errr ntah la...tgk2 balik rasenye ni lah member ak nye tu...
tapi da kene copet

ninie_azriena said... Click To Reply!

buyat: yeker?? cyan dyer..syg ah kena copet..kalo aq menangis glew..

purplekyu^_^ said... Click To Reply!

ape name hp tu? ehhe =)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@purplekyu^_^ ape ye ?? hehe..ninie lupa :)

tinggal jejak :)