Friday, August 27, 2010

2F yang membahagiakan..

www.tips-fb.com

ninie dah penat dengan semua ni
kadang-kadang memang rasa putus asa nak teruskan hidup
ninie akui ninie cepat patah semangat
dan sememangnya tepat ninie seorang yang lemah
tanpa kamu..

2F

ninie sayang sangat-sangat kat diorang
tanpa diorang hidup ninie mesti dah kacau bilau
diorang lah yang banyak bagi sokongan dan bantu ninie
kalau ninie dalam kesusahan dan memerlukan diorang

1) FAMILY
mereka aset terpenting dalam hidup ninie dan tiada siapa dapat
menggantikan tempat diorang dalam hidup ninie

mama= terima kasih di atas kasih sayang yang mama berikan
abah= terima kasih di atas susah payah membesarkan ninie
abg ayie= terima kasih jadi teman bercerita ninie
adik mimi= terima kasih jadi teman gaduh ninie

2) FRIENDS
mereka juga sangat penting dalam hidup ninie
tanpa mereka ninie takkan dapat jadi kuat macam sekarang
mereka sentiasa ada di sisi ninie di saat ninie perlukan teman
untuk berkongsi rasa suka duka hidup ninie
pepatah ada mengatakan yang
TEMAN KETAWA SENANG UNTUK DICARI
TEMAN BERDUKA SUSAH SANGAT
bagi ninie teman-teman ninie adalah yang terhebat
mereka sentiasa ada dalam kedua2 situasi tersebut..

TERIMA KASIH 2F
kehadiran korang dah cukup untuk ninie



18 tinggalan nota:

amira said... Click To Reply!

F yang pertama bahagia bila di sisi
F yang kedua mewarnai hari2..

Anis izyan Abd Rahman said... Click To Reply!

family is forever..
=)))

ninie_azriena said... Click To Reply!

amira: that's true dear..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

anis: betul3x..=)

nas said... Click To Reply!

taw xper..tanpa mereka tak lengkap n x happy hidup kita! :)
sayang kat mereka!!!

ninie_azriena said... Click To Reply!

nas: betul sesangat!!!
syg dorang tau..!! (n_n)

ieda said... Click To Reply!

kalau kita sayang semua org dan x memilih dlm memberikan kasih sayang , insyaallah org juga sayang pada kita dan x memilih dan berkira utk memberikan kita kasih sayang , percayalah dikkk :))

fiz mr.beloved said... Click To Reply!

Fiz likes this post..mna chatbox kamo..xnmpk pn..huhu

ninie_azriena said... Click To Reply!

ieda: yer sis..
terima kasih sgt..
love u..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

fiz: tanks like..
huhu..dyer nyorok kot..=)

Alessandro said... Click To Reply!

2 F dalam BI
2 K dalam BM
^___^

ninie_azriena said... Click To Reply!

alessandro: betul2..=)

Abhamz said... Click To Reply!

salam, betul tu.......

noor afzan said... Click To Reply!

sayapun..
family first!

ninie_azriena said... Click To Reply!

abhamz: hehe..betul3x..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

noor afzan: sama lah kita..=)

alinac lover said... Click To Reply!

tertarik ngn aiskrim..hahha

ninie_azriena said... Click To Reply!

alin: hehe..
sedap kan..
dah ah comey..=)

tinggal jejak :)