Friday, August 06, 2010

award comel

www.tips-fb.com


salam buat semua teman-teman yang tersayang
hari ini demam ninie dah berkurangan
tanks sangat2 kat semua yang sudi doakan ninie cepat sebuh
ninie hargai sangat2 semua kebaikan korang
hanya DIA jer yang boleh balas

ninie dapat award lagi
kali ni award ni diberikan oleh sis yatie
tanks yer..suka sangat2..



syarat untuk penerima award ni sangat2 lah simple
cuma kena tag kat teman2 tersayang
ninie nak bagi award ni pada:


8 tinggalan nota:

Nur Hayaty said... Click To Reply!

Thanks sudi ambil...=]

Cik Azieta said... Click To Reply!

chomelnyer award ni :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

yaty: huhu..
welcome..
tanks gak sudi bagi ninie award comel nie..

(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik azieta: yeker??
kalow sis nak silakan lah amek..
ninie hadiahkan untuk sis..

(n_n)

cuz said... Click To Reply!

cantiknya award die..huhu

ninie_azriena said... Click To Reply!

cuz: huhu..
tanks..
mmg cantik n comel..
tanks pada pemberi award nie
(n_n)

|| NaFiRaa || said... Click To Reply!

mekasih bagi award tu..:)

Azli Razali said... Click To Reply!

jom jalan2

tinggal jejak :)