Tuesday, November 16, 2010

selamatkan dia YA ALLAH.. :(

www.tips-fb.com


petang tadi ninie terima berita yang sangat mengejutkan dari keluarga mak cik ninie di kampung ( perak ).. adik sedara ninie IRFAN HURAIRAH kini berada di hospital akibat muntah dan cirit birit..sebenarnya semua tu bermula semalam lagi dan menjadi teruk pada hari ini..apa yang ninie tahu, irfan kini dirawat di bahagian kecemasan..kol 7 lbey tadi, mak cik ninie kol dan bagi tahu yang irfan "tarik"..tak tahu lah kenapa coz semua tu jadi dengan tiba2..di kesempatan ni..ninie mohon sangat2, agar teman2 blogger sudi mendoakan kesejahteraan adik irfan..tolong doakan dia cepat sembuh dan dapat membesar dengan sempurna macam kanak2 yang lain..ninie minta tolong sangat2...pliz kawan2..

nota: harap mak dan ayah irfan bersabar dalam menghadapi dugaan ini..ninie sentiasa akan doakan keselamatan irfan..insyaallah semuanya akan baik2 saja..amin..

34 tinggalan nota:

Anwar Naim said... Click To Reply!

smoga irfan sembuhhh cepat..amin...

AiDa AzRyN said... Click To Reply!

Mudah-mudahan dia cepat sembuh~ amin~

Adnazthie said... Click To Reply!

Salam dik..
Semoga Irfan cepat pulih..

ninie_azriena said... Click To Reply!

naim: insyaallah..amin..tanks naim..

ninie_azriena said... Click To Reply!

aida: harap2 macam tu lah..tanks aida..

ninie_azriena said... Click To Reply!

adnazthie: wsalam sis..tanks sgt2 tolong doakan irfan..

hanaahmad said... Click To Reply!

insyaALlah he will be fine. kuat ninie..kalau kita lemah, irfan pon akan lemah. so, kuat! moga cpt sembuh. amin. :)

♥cik cahya♥ said... Click To Reply!

semoga cepat sembuh adeq irfan . amin ;(

yebbit + . + said... Click To Reply!

yebbit doakan adeq irfan smoga cepat sembuh k. amin.

melon said... Click To Reply!

insyaAllah dik irfan sehat2 aje.. :)
aminnn..

caliph shuriken said... Click To Reply!

smoga irfan cpat sembuh, amin...

najihah sahami said... Click To Reply!

semoga adik irfan sembuh dan kembali sihat..pasti semua rindukan celoteh anak kecil ni kan?

mira the monster said... Click To Reply!

semoga irfan cepat sembuh

Firdani said... Click To Reply!

moga adik irfan cepat sembuh...:)aminn..

*comel irfan nie..

birakbatu said... Click To Reply!

Assalamualaikum.. wan doakan moga adik irfan cepat sembuh.. aminn

dikesempatan ini juga wan ingin ucapkan salam aidiladha dari perantauan buat semua yang ada disini :)

husaynrazak said... Click To Reply!

insyaAllah dia akn ok.. amin

ahmad jo said... Click To Reply!

harap adik irfan x ada ape2... moga cepat sembuh... may Allah SWT blessed him ;)

ashraf said... Click To Reply!

doa banyak2 ye.saya doakan agar irfan cepat sembuh :)

apik pehe said... Click To Reply!

ninie sabo yer..
apik sentiasa mendoakan dia dalam setiap sembahyang apik...

insyaallah..xder aper lah tu..

sizuka[Izzati] said... Click To Reply!

semoga irfan cepat sembuh seperti sediakala.aminn~

mujahidah-penyayang said... Click To Reply!

stiap ujian itu ade hkmahnye..smga ur fmly tbah n sabar..dan smga adk irfan cpat smbuh..Amin..

Nur Areefah said... Click To Reply!

semoga semuanya ok2 sahaja :)

latest entry : sex & cinta

cik QasehThya said... Click To Reply!

semoga bby irfan okay2 je..
amin~~..

nas said... Click To Reply!

Aminn..doa2kan irfan cepat sembuh..
bukan aper...dia masih lagi kecil..dahla comel..isk3...sedihnyer...

latest entri:

Gangguan seksual yang Korang Perlu Tau

misyamissyou said... Click To Reply!

smoga irfan cepat sembuh...aminn insyaallah..

Penggoreng said... Click To Reply!

camne dgn adik irfan sekarang?

Ara Amnan said... Click To Reply!

moga irfan cpt sembuh k..

miera momo chan said... Click To Reply!

comelnye irfan...
harap sgt die cepat sembuh...
semoga die membesar ngan sihat..
nt jgn lupe update psl irfan ;)

buyat(bebola tomato) said... Click To Reply!

tarik uh pe??

Munirah said... Click To Reply!

semoga irfan cepat-cepat sembuh..

fauzibest5 said... Click To Reply!

semoga irfan berada dalam keadaan sihat...Amin...

BeaN MorENo said... Click To Reply!

semoga bayi ini cepat sembuh!

akubiomed said... Click To Reply!

Anak kecil memang sukar dijaga kerana mereka ini tidak macam orang dewasa boleh mengadu masalah kesihatan

switsmile said... Click To Reply!

I/Allah kita sama2 doakan Adik Irfan cepat sembuh...amin

tinggal jejak :)