Wednesday, February 02, 2011

[[ watermark comel ]] pilih yang mana satu ??

www.tips-fb.com



hola2..comel tak watermark2 kat atas tue ?? actually ninie tengah buntu ni..tak tahu nak pilih yang mana satu..dua2 nampak comel dan ninie suka sangat2..apa pendapat kawan2 yang lain tentang watermark kat atas nie ?? pliz2 bagi cadangan dan vote lah kalau sudi ye..tolong ninie pilih watermark tok letak kat pic2 ninie lepas ni,,(n_n)

watermark ceri / watermark panda ??
( komen kat bawah entry ni ok )

p/s : kredit to cik nard coz dia lah yang tolong ninie buatkan watermark2 kat atas tu..:)

23 tinggalan nota:

al_hakim said... Click To Reply!

kalau sy la..sy pilih panda tu..comel..=)

syaz rini said... Click To Reply!

dua 2 comel.. rambang mata nie..hehe..
rasa panda comel agy..

Anis Diyana said... Click To Reply!

panda tu comell!

syaz rini said... Click To Reply!

panda comell...:)

neyshak qhairunnisa said... Click To Reply!

neyshak vote panda ! ;D

syamiey syamiey said... Click To Reply!

yg ceri 2 cute dear,,cntik,,hihi

ninie_azriena said... Click To Reply!

5 panda n 1 ceri :)

saraeisyabalqis said... Click To Reply!

watermark ceri!!comel!:D

enn Qaa said... Click To Reply!

watemark cherry la ^_^ best! comel

Namee Roslan said... Click To Reply!

saya suka watermark ceri!! :) lagi comel!! :D

eiQah d0llyd0lly said... Click To Reply!

ceri cumell sesgt..
♥♥♥♥♥ = 5 l0ve tu cherry..!

ninie_azriena said... Click To Reply!

skung dah 5 ceri & 5 panda :)

Cik Miera said... Click To Reply!

panda..!!! lg comel..

kozumi_ro said... Click To Reply!

budak nakal pilih panda^ ^

fiq. said... Click To Reply!

panda! hehehehehe....kalo wat watermak pic saya, saya sokong yang pic saya tu..wakaka

.:padie_eyla:. said... Click To Reply!

nini! nak pandaaaa tuuu. hehe! comeeeeeeeelll

reen said... Click To Reply!

panda!!!!!
tp knape watermark besar sgt..xnmpk gambar nnt..hehe :)

Syidora :) said... Click To Reply!

Wahh 2 2 watermark tu cantik! But I prefer the panda one. It's simple but nice! :)

syufaa said... Click To Reply!

panda panda!!! ^_^

HanaMizuki ℒℴνℯ 花 美月 said... Click To Reply!

Mata saya asyik tengok CERI je ,
so CERI je laa . suka ! :)

fatin hanani said... Click To Reply!

2 2 comey tapi fatin suka tgk yang ceri sebab color dia menarik hehehe
ala xleh ambik 2 2 ka hehe

miss eyes!! said... Click To Reply!

watemaark panda!!heee

Arshieda Nabila said... Click To Reply!

suke yg atas 2...heehe

tinggal jejak :)