Wednesday, May 25, 2011

DAY ONE - 10 THINGS ABOUT YOU

www.tips-fb.com


ini saya (n_n)

1) nama diberi NORINI HAZRINA BINTI HAMDAN

2) senang dikenali dengan nama NINIE, RINIE, NORINI (nama HAZRINA jarang digunakan)

3) anak ke-2 daripada 3 orang adik beradik

4) akan mencecah umur 20 tahun pada 24/12/11 ni

5) sedang melanjutkan pelajaran dalam jurusan PSYCHOLOGY di IIUM, GOMBAK )

6) seorang yang menggilai muzik2 bergenre rock kapak !! lagu2 dari seberang pun ninie suka
    juga..pendek kata, lagu2 yang jiwang gitu lah 

7) already IN A RELATIONSHIP with my MR.S.A 

8) suka kumpul kotak muzik @ glob muzik ( kotak yang berbunyi2 tu, yang ada salji2 tu )

9) seorang yang agak sensitif, senang merajuk walaupun sebab hal yang kecil, lagi2 with 
    MR.S.A.. tapi, senang juga dipujuk (n_n)

10) ninie seorang yang simple, TAK PANDAI MEKUP !! ( ada sapa2 nak ajar ker ?? )




6 tinggalan nota:

Adam Roslan said... Click To Reply!

Wah. Psychology. Boleh menuntut darik cikgu tak. Hihi.

Terkini: IKEA Meatballs Halal

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Adam Roslan huhu.boleh jer kita kongsi2 ilmu (n_n)

fatin hanani said... Click To Reply!

kita sama umr la ehh hehe
emm mcm sush ja sbject 2

ninie_azriena said... Click To Reply!

@fatin hanani sebaya lah (n_n)..huhu
biasa2 jer fatin, takder ah susah maner

*assyiera* said... Click To Reply!

sebaye.. (:
tp ninie mude sebulan lebih..
x acik ni.. hehe.

ninie_azriena said... Click To Reply!

@*assyiera* huhu..takper2..kiter sebaya tu yg penting..boleh geng :)

tinggal jejak :)