Sunday, June 12, 2011

JUARA AF9 SAH MILIK HAZAMA !!

www.tips-fb.com


ihsan google

Macam yang ninie jangkakan, juara AF9 milik HAZAMA !! Dengan tagline "KAW TIM" yang sering dilaungkan, Hazama berjaya memenangi hati peminat-peminat nya dan seterusnya menewaskan LENA, FINA dan dikuti dengan AZRI.

Suara HAZAMA memang power..dan itu memang kita sendiri tak dpat nak nafikan. Yang lain-lain pun hebat juga, cuma tiada rezeki dorang lagi. Apa-apa pun, harap dorang boleh jadi yang terbaik lah lepas ni. Jangan ada yang jadi bongkak bila dah popular.


nota: dengar citer konsert ni diadakan depan masjid..entah lah

2 tinggalan nota:

nas said... Click To Reply!

aku xtengok af
tp da rase dia akan menang
slalu dpt top
hu2
berapa peratus ek dia dpt?

ninie_azriena said... Click To Reply!

@nas baper erk ?? ninie tak tau lah..juz dgr nama dia diumumkan jadi juara..time tu ada kat dapur..huhu :)

tinggal jejak :)