Thursday, June 23, 2011

Segmen Simple : MY WISH..... :)

www.tips-fb.com


klik banner tok join 
due date : 23/6/2011 ( 11.59 p.m )



alkisah bermula nye satu cerita :

Ceritanya bermula, korang sedang berjalan-jalan pulang ke rumah. Korang berjalan melalui sebatang jalan yang sunyi. Korang pun jalanlah dengan penuh keberanian yang membara. Tiba-tiba sebuah teko lama jatuh di depan korang. Korang pun terkejut. Korang tengok tengok tu. Dalam takut-takut tu, korang pun pegang teko lama tu. Korang pun terfikir, "teko apa ni? Berhabuk la".  Korang pun lap teko lama tu dan tiba-tiba asap putih pun keluar dari teko tu. Korang terduduk sambil tengok asap putih tu membentuk seorang lelaki yang tampan. "Assalamualaikum, saya adalah Jin Teko. Oleh kerana, awak telah membuang habuk pada teko saya, saya akan tunaikan satu WISH".
  
JAWAPAN SAYA :

" owh yeker ?? terharu nya aku coz kau cakap macam tu Jin Teko..disebabkan kau kata aku boleh buat satu wish, aku berterima kasih sangat-sangatlah kat kau tau..apa yang aku nak ialah, kau pastikan semua orang di sekeliling aku hidup dengan aman dan tenteram..berikan apa pun yang diorang nak TAPI mesti lah untuk mereka yang meminta sesuatu yang baik-baik sahaja..yang haram kau jangan pandai-pandai nak bagi pula ok ?? tu je yang aku nak.. "

 



ok..beress (n_n)

18 tinggalan nota:

EiZaRaZiErYa said... Click To Reply!

nice wish~ ehehe..wink3 >_<

alif ismail said... Click To Reply!

nice wish...!!!

tgk wish alif kat sini...



http://bloggeralif.blogspot.com/2011/06/segmen-simplemy-wish.html

ninie_azriena said... Click To Reply!

@EiZaRaZiErYa hehe..tanks sis :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@alif ismail tanks alif..t ninie jenguk yer :)

missunguviolet said... Click To Reply!

wahh ! baik je wish die . bagusbagus

jom tengok entry ungu
http://unguvioletlovelifestory.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-my-wish.html

ninie_azriena said... Click To Reply!

@missunguviolet huhu..biasa2 jer sis..t ninie tgk k :)

NasZ said... Click To Reply!

baik betul wish ni..huhu..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

s u a r a h e a R t y said... Click To Reply!

sgah dr segmen Jin Teko :)

Zul Fattah said... Click To Reply!

haha.. gud2..

sue perbs.. said... Click To Reply!

wish baik punye ek.. hehe.. singgah dri segmen yg same

PeRmAtA bIrU said... Click To Reply!

wah..terima kasih suh jin tunaikan wish saya..hahhaha... nice..

ninie_azriena said... Click To Reply!

@NasZhehe..okie dokie..t ninie pi terjah sat gi na :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@s u a r a h e a R t y salam kenal :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Zul Fattah tenkiu :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@sue perbs.. hehe..sama wish ker ?? :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@PeRmAtA bIrU hehe..welcome :)

normala_ali said... Click To Reply!

wah bagus2.. :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@normala_ali huhu..biasa jer sis :)

tinggal jejak :)