Saturday, June 18, 2011

SENARAI BLOG YANG BAKAL DI HACK !!

www.tips-fb.com

TIDAK !!!!!!!!! 

hari ni ninie dikejutkan dengan satu berita yang ninie rasa dah pun kecoh dekat semua blogger2 yang lain. Ninie tak sangka plak ah blog ninie pun tersenarai untuk di hack !!! Sedih gila ah..blog ni ninie wat bukan untuk cari duit pun..saja nak catat apa aktiviti yang ninie buat dalam hidup ninie..paling penting, ada cerita antara ninie dan MR.S.A :(

KLIK SINI UNTUK CEK BLOG KAMU
( tekan CTRL + F untuk mudahkan pencarian )

TOLONG JANGAN HACK BLOG SAYA !! 

14 tinggalan nota:

KhuZa SunshiNe said... Click To Reply!

btul ka ni ??

ninie_azriena said... Click To Reply!

@KhuZa SunshiNe entah lah sis..ninie tgk kat blog2 lain dah kecoh dah bnda nie

KhuZa SunshiNe said... Click To Reply!

blog sya tersenarai juga ni!!!
omg, sya risau pula..
wak tau dari sepa ? sy tahu..
izinkan sya copy link senarai blog tu
bole ?

ninie_azriena said... Click To Reply!

@KhuZa SunshiNe owh..silakan lah..

nurul aina said... Click To Reply!

salam
betul ker??
da tgk senarai 2...mmg byk yg teramat sgt la...

ninie_azriena said... Click To Reply!

@nurul aina wsalam..
entah lah sis..ninie pun tak pasti..
tapi seelok2 nyer, sis tukar pasword yang sedia ada dengan pasword yang lebih panjang untuk berjaga2.. (n_n)

waalllaa! said... Click To Reply!

cepat tukar password anda n cube selitkan penggunaan spacebar dalam password..sama ada di permulaan atau di akhir ataupun ikut suka la nk wat cmn pun..utk mengaburi mata diorg..hehehe

Rahmad said... Click To Reply!

alamak blog pun nak kena hack juga..

ninie_azriena said... Click To Reply!

@waalllaa! tanks tau..ninie dah wat dah :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Rahmad huhu..tu lah pasal kan..ntah ler

Anis izyan Abd Rahman said... Click To Reply!

btol ke nie nienie??

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Anis izyan Abd Rahman ntah lah anis..ninie dpt tau pun dr kwn2 blogger yg len..

nurul aina said... Click To Reply!

owh ok...thanks for the info sis...

ninie_azriena said... Click To Reply!

@nurul aina welcome sis :)

tinggal jejak :)