Wednesday, July 27, 2011

alhamdulillah..menang GA sis anis !!

www.tips-fb.com

alhamdulillah, ninie rasa gembira sangat-sangat hari ni..kalau baca dekat tajuk entry, konfirm lah semua dah tau kenapa kan..tapi ada juga beberapa perkara lain yang buat ninie gembira sangat-sangat..ninie nak kongsi dengan kawan-kawan semua...
  • MR.S.A dah dapat anak buah perempuan baru ( 25/7/2011 )..*anak sendiri bila ye  
  • tinggal lagi beberapa hari je GA ninie akan tamat, tak sabar nak umum pemenang..sabar tau..
  • ninie menang GA sis anis @ bestie blogger ninie dari ninie mula kenal dunia blogging..even tak pernah bertemu, sis anis memang baik + comel sangat-sangat..nak kenal dia ?? klik2 lah mana yang patut tu ye (n_n) 
  • tak sabar nak tunggu hadiah-hadiah birthday MR.S.A sampai rumah dia..mungkin esok..doakan semuanya selamat ye..


ni lah hadiah yang ninie dapat..boleh pakai raya nanti..cantik kan (n_n)


sis anis menjerit kat chat cinta ninie petang tadi (n_n)

15 tinggalan nota:

aena jamil. said... Click To Reply!

woah.! gorgeousnye hadiah..

Congrats .! :D

Cik Ezy said... Click To Reply!

tumpang epy ngn ninie jgk..

tahniah ye menang GA!
=)

saharinasaharudin said... Click To Reply!

congrats ninie dear :)

farah hanim said... Click To Reply!

hehe..tahniah..bertuah
fara masuk2 GA..xder pon meng lagi.xbertuah tol
hehee

Sarah Naiema said... Click To Reply!

wah tahnieh yea ninie ! suka nya dapat benda free... ngeeeeeeeeeeeee..^-^

mary ann ;) said... Click To Reply!

tahniah awak!!!! ;) ;)

cik najihah said... Click To Reply!

tahniah ye :)

dAyAnA. ヅ said... Click To Reply!

tahniah ey ninie .. :))

AreNieZa said... Click To Reply!

waaa.... tahniah3..

AyiLarimA said... Click To Reply!

Congratx ya Ninie.. semoga dimurahkn rezeki lagi.. :)

aylliarimasiprincess.blogspot.com

H.J said... Click To Reply!

suka la tu..haha

♥ Cik Nur Elyana ♥ said... Click To Reply!

congrats dear.. :)

✿ cikcimi said... Click To Reply!

congratz ninie. :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

terima kasih semua =)

♥ LULU ♥ said... Click To Reply!

wah..thniah..cntik la adiah tu!

tinggal jejak :)