Monday, July 11, 2011

kenapa "DIA" buat saya macam ni ??

www.tips-fb.com

selama ni ninie diamkan diri je, ingatkan benda ni takkan terjadi lagi..tapi sekarang makin menjadi-jadi pula..memang geram tengok perangai dia..kejap ada , kejap tak ada..apa ?? ingat ninie nak cari dia ke ?? nak main nyorok-nyorok pula ye ?? cuba tunjukkan diri tu..jangan nak menyusahkan orang lain boleh tak ?? manja sangat dia ni, asyik nak menyorok je..tolong ye, jangan buat macam ni lagi esok dan hari-hari seterusnya..kesian tau dekat kawan-kawan ninie..diorang pun ada yang terkena dengan perangai dia ni..esok kalau dia tak nak keluar lagi, kita merajuk dengan dia..tau2..dia ni memang WANTED !! 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


KOTAK FOLLOWERS
SEGERA TUNJUKKAN DIRI ANDA OK


12 tinggalan nota:

siti kektus said... Click To Reply!

HEHEE. widger follower mogok tak sudah2. ;p

ninie_azriena said... Click To Reply!

@siti kektus tu lah kan..naper ntah ngan dia ni..haha :)

Ceria Gurlz said... Click To Reply!

dah berapa hari tak da kotak follower tu..hampeh je..haha

i'm ezza haniza said... Click To Reply!

hahaha,,tengah komen tepandang muka pakwe dia! muahahahahaha


hai pakwe

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Ceria Gurlz huhu..tau tkper..bukan apa, tak suka tgk tempat follower tu kosong macam tu jer :(

ninie_azriena said... Click To Reply!

@i'm ezza haniza adesssss -_____-
jangan pandang lama-lama ye cik ezza haniza :)

mai meowmeow said... Click To Reply!

bila dia nak muncul ?

terpaksa buat follow ala-2 tumblr . tak sukewww -.-

IeraAzizi said... Click To Reply!

ku pikirkn ape td

Amirul Aqiim said... Click To Reply!

sama lah kita.. T.T
sakit mata tengok tempat follower tu kosong je.. =.='

cx's said... Click To Reply!

semua org alami mslh yg same. sedih la kan ninie. =( Tips putus cinta disini

Izzat Nazmi Saiful Bahri said... Click To Reply!

da keluar balik da widget follower tu dari tempat persembunyiannya pagi tadi... hehe~

misscha said... Click To Reply!

hi

misscha sama group...kumpulan 6...misscha promote & follow u tau..jom baca

http://misscha-cecite.blogspot.com/2011/07/segmen-promote-blog-part-2.html

kalau rajin, boleh komen skeet ekh..

tinggal jejak :)