Tuesday, July 19, 2011

LAGU ~ KASIH by SALJU BAND

www.tips-fb.com

adesss..tersangat lah merindui MR.S.A..kapan ya mau ketemu ?? udah enggak sabar deh..haha..ninie bukan orang indon ok !! saja je nak praktik kan ayat-ayat dalam sinetron yang selalu ninie tengok kat tv tu..malam ni, ninie nak menjiwangkan diri yang memang dah jiwang ni..rindu lah kat b..bila nak balik kerja ni ?? eby tunggu ok..*ayat gewdix dah terkeluar..alamakkkkkkkk...jom layan lagu nak ?? dengar tau.. (n_n)



kau hadir dengan sejuta keindahan
kau tarik ku dengan pesonamu 
membawa diriku ke alam cinta

bicaramu membuat tubuh ini bergetar
matamu pancarkan kesetiaan 
membuat diriku semakin cinta...

reff
kasih peganglah tanganku
dan tatap mataku betapa aku mencintaimu
katakanlah saat ini sayang
bahwa ku hanya milikmu,milikmu

kuingin cinta kita berdua
abadi sampai saat ini
sampai nanti sampai kita mati...
[back to reff]



p/s: to MR.S.A...ICH LIEBE DICH !! 


2 tinggalan nota:

izfanora said... Click To Reply!

wah.. bestnya ada cinta hati.. jealous.. huhu..

ninie_azriena said... Click To Reply!

@izfanora huhu..tamo lah jeles..t sis ada juga (n_n) epy2 ye..

tinggal jejak :)