Friday, July 22, 2011

SEGMEN : TERLIUQ WAKTU BERBUKA PUASA

www.tips-fb.com


wee...sejak beberapa hari lepas, ninie busy aturkan aktiviti untuk peserta-peserta segmen kesayangan ninie, dan sekarang, ninie nak terjah pula segmen yang kawan-kawan anjurkan..mula dengan segmen dari cik thira kita..huhu..kalau pasal makanan, memang ninie suka sangat-sangat coz ninie ni kuat makan..*patutlah makin boolattt..hehe..nak tahu apa juadah yang paling menggugat iman ninie ni waktu nak berbuka ?? kat bawah ni ninie senaraikan ye..walaupun sebenarnya ada banyak lagi, tapi yang kat bawah ni, memang ninie suka sangat-sangat (n_n)

  • sambal ayam
  • murtabak ayam
  • bebola udang/sotong
  • air keladi/tembikai/asam limau 
ada tak yang sama dengan korang ?? hehe..dapat makan pecan butterscotch kat secret recipe tu tiap-tiap hari lagi masyukkk (n_n) 

5 tinggalan nota:

izfanora said... Click To Reply!

nie mmg boleh buat puasa terbatal.. hihihi..

gud luck..

alif ismail said... Click To Reply!

yum3..suka murtabak!!!!

miezah said... Click To Reply!

bes2 ..
memg terliuq abis ..
huhu ..

jom kesini jugak ..

http://aku-ar-anonymous.blogspot.com/2011/07/segmen-terliuq-waktu-berbuka-puasa.html

Athira Husna said... Click To Reply!

tq ninie sudi join.. tira suke gak murtabak! ;)

Cik Baju Kurung said... Click To Reply!

sambal ayam? macam mana tu? tapi dengar macam sedap. :)

tinggal jejak :)