Tuesday, August 02, 2011

doakan MR.S.A cepat sembuh ye =(

www.tips-fb.com

patutlah hari ni rasa macam tak sedap hati je..mesej-mesej ninie pun MR.S.A tak balas..ingatkan MR.S.A merajuk dengan ninie..rupa-rupanya bukan sebab tu..tadi dapat mesej dari MR.S.A..dia bagitahu yang dia tak berapa sihat..sedihnya bila dapat tahu..

actually, hari ni MR.S.A ingat nak settlekan cabutan undi untuk pemenang GA ninie yang dah berakhir 30/7 yang lepas..tapi nak buat macam mana, MR.S.A jatuh sakit pula..MR.S.A dan ninie nak minta maaf sangat-sangat pada semua peserta yang join GA ninie hari tu..kitorang tak rancang pun semua ni jadi, ninie harap kawan-kawan sudi doakan kesembuhan MR.S.A..mungkin kalau MR.S.A tak dapat juga nak buat cabutan bertuah tu, ninie sendiri yang akan buat..harap kawan-kawan tak keberatan ye..sekarang ni, kita tunggu dan lihat je..


harap bie cepat sembuh..eby sedih sangat-sangat ni fikir kesihatan bie
jangan risau tentang cabutan undi tu ye
eby akan gantikan bie kalau bie tak boleh buat nanti
nak bie sihat je skung ni tau..kuat semangat ye..ilysm =(  

12 tinggalan nota:

cik najihah said... Click To Reply!

semoge cepat sembuh :))

cik ana said... Click To Reply!

semoga MR.S.A cepat sembuh yer..

AyiLarimA said... Click To Reply!

Semoga cepat sembuh ye..
Segala apa yg terjadi pasti ada hikmah nye. Banyak2 kan berdoa ye :)

aylliarimasiprincess.blogspot.com

mary ann ;) said... Click To Reply!

wish dia cepat sembuh ya ;)

نور افيره said... Click To Reply!

moga dia cepat sembuh...aamiin ^^

farah hanim said... Click To Reply!

cpt sembuh mr.s.a :D

izfanora said... Click To Reply!

sian dier.. moga dia cpt sembuh.. rajin-rajin mkn ubt.. :)

hira said... Click To Reply!

semoga cepat sembuh. jangan sedh-sedih ye ninie? banyakkan berdoa :D

SoLy SoLicious said... Click To Reply!

get well soon MR.S.A!!!

Sheda Argos ツ said... Click To Reply!

semoga cepat sembuh hihi.. kalau keberatan boleh tau mr a atet ape yew..

Abe Goreng said... Click To Reply!

jgn lpe soh mkn ubt.:D

Wordless Wednesday#2 : Harry Potter

Nini Hartini said... Click To Reply!

cantiklah design blog ninie.. lagu pun best...

tinggal jejak :)