Sunday, August 14, 2011

sehari bersama biskut OAT BERSUSU =)

www.tips-fb.com

korang-korang..macam yang ninie bagitahu pagi tadi, ninie busy menyiapkan tempahan biskut raya yang ditempah oleh pelanggan mama..*ninie tolong sikit-sikit je..actually pada awalnya, kitorang target tempahan yang diterima biasa-biasa sahaja..tapi mungkin juga rezeki kitorang..tempahan yang ninie dan mama terima amatlah menggalakkan..alhamdulillah, semuanya datang dari ALLAH juga..rezeki keluarga kami untuk ramadhan tahun ni..(n_n)

mama buat bisnes biskut raya ni pun dengan adik-adiknya..so kitorang campur-campur biskut lah kiranya..dan untuk hari ni, ninie siapkan tempahan biskut OAT BERSUSU..ada ke yang tak tahu biskut oat bersusu tu cmner ?? meh-meh ninie tunjukkan ye..biskut ni ada oat dan juga digaulkan dengan susu tepung setelah dibakar..rasanya memang ummmpppphhh (n_n)


ni adunan biskut sebelum dibakar


orait, ni adunan biskut selepas dibakar


taraa..biskut OAT BERSUSU 
yang ni selepas disalut dengan susu tepung (n_n)

nota : siapa nak rasa, jemputlah datang beraya rumah ninie nanti ye (n_n)

KLIK IKLAN

12 tinggalan nota:

NMH said... Click To Reply!

nampak macham tedap je! aishh

ninie_azriena said... Click To Reply!

@NMH memang sedap tau..resipi special ni (n_n)

SiBudakKurus said... Click To Reply!

hahaha..nak buat jugaklah entri biskut raye..

anismelon said... Click To Reply!

amik tempah wat kue ke..heee..mcm sedap je

nas said... Click To Reply!

suke sangat biskut ni
sedap kot
rasenye dulu nas penah makan
abes 8 bijik nas perabehkan
heeeee
umah ninie mane?
nak singgah
heee

ninie_azriena said... Click To Reply!

@SiBudakKurus jom lah buat SBK..biar rasa kemeriahan hari raya (n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@anismelon haah sis..buat kecil-kecilan je..insyaallah sedap tau..ni ninie yang buat (n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@nas haha..meh2 terjah kuala selangor kalau nak rasa biskut ni nas..boleh je (n_n)

cik asam jeruk said... Click To Reply!

sedapnyee..bila la dpt buat kuih sendiri ni :(

ninie_azriena said... Click To Reply!

@cik asam jeruk tkper2..lama agy puasa..sempat (n_n)

Cik Baju Kurung said... Click To Reply!

wah , sedap ! tapi tak pernah tengok pun. rasa apalagi , kan ? hihi . :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

CBK : sedap tau,,meh dtg raya kalau nak rasa =)

tinggal jejak :)