Saturday, September 10, 2011

boleh kita pinjam bahu awak ? =)

www.tips-fb.com


walau dimana pun awak berada
kita tahu awak sayangkan kita
kita yakin juga yang awak akan setia
kita rindu sangat-sangat kat awak
nak dekat 9 bulan kita tak jumpa awak
emm..kita tahu awak sibuk..kita pun tak nak paksa awak jumpa kita
kita setia tunggu awak tau..awak jangan risau ye

awak,
kita nak awak manjakan kita
kita nak pinjam bahu awak boleh kan ?
kita nak selalu bersandar kat situ
dan cerita semuanya yang kita rasa dan lalui pada awak
kita nak awak tahu betapa kasihnya kita pada awak
walaupun awak selalu buat kita geram dengan perangai awak
kita tahu yang tiada manusia sempurna kat dunia ni
dan kita terima awak seadanya tau
kita bukan pompuan demand..jangan risau okey..

ich liebe dich =)

12 tinggalan nota:

kemey said... Click To Reply!

so sweet^^

ninie_azriena said... Click To Reply!

@kemey huhu..malu lah =__=

H.J said... Click To Reply!

bahu saya besar je ni..haha

msredcheesecake said... Click To Reply!

bahu dia memang untuk awak...hheee

IEQAH said... Click To Reply!

alaa..kitaa sukaa la kesabaran awak :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@H.J haha..besar mana tu yer ?? (n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@msredcheesecake yeker ?? suka2 (n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@IEQAHhuhu..doakan kami ye sis (n_n)

merahitujambu said... Click To Reply!

kita nk pinjam bahu awok jugak blh...=p

sweett jee

jom buat kek untuk sy

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

izzati jerr said... Click To Reply!

semoga bkekalan k!!

ninie_azriena said... Click To Reply!

@merahitujambu alamak..tak kreatif lah kak =___=

ninie_azriena said... Click To Reply!

@izzati jerr harap2 cmtu lah..tanks dear (n_n)

tinggal jejak :)