Monday, March 12, 2012

Kenapa perlu ada rasa rindu ♥

www.tips-fb.com

kelas takde, tapi assignment menimbun..insyaallah, ninie akan try siapkan semuanya perlahan-lahan..emm..kenapa perlu ada rasa rindu ? kenapa ALLAH wujudkan rasa rindu, sayang dan cinta dalam kehidupan manusia ? kadang-kadang merindui seseorang membuatkan kita sedar betapa pentingnya individu tersebut dalam diari hidup kita..pelu ke rindu tu dibalas ? insyaallah, kalau kita rindui seseorang itu dengan seikhlas hati kita, ALLAH akan sampaikan rasa rindu kita pada orang tu..tak percaya ke ?? boleh try dari sekarang untuk mula belajar merindui (n_n) 


nota : saya sedang merindui mama, abah, mimi, abg ayie dan cinta hati saya..kamu ? (n_n)

12 tinggalan nota:

Nelly The Strange said... Click To Reply!

setuju2 !!!
:)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Nelly The Strange huhu..kita pun setuju sangat tau (n_n)

♥ Cik Zack ♥ said... Click To Reply!

org ckp klo kte rndukan org tu, mst org tu rndukan kte jgak :)))

ninie_azriena said... Click To Reply!

@♥ Cik Zack ♥ wee..bestnya kalau ada org rindu kita kan.. (n_n)

CIK MAY said... Click To Reply!

i miss zmn study dulu..hehe

NMH said... Click To Reply!

me too rindu nak bali rumah..hmm

ninie_azriena said... Click To Reply!

@CIK MAY zaman study best kan sebenarnya.. =)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@NMH nanti bila ada masa, balik lah ye =)

Megat Najmuddin said... Click To Reply!

sya rindu kat kucing sya yg telah meninggal :(

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Megat Najmuddin sabar ye

CIK YAYA'NA said... Click To Reply!

rindu tandanya sayang,, :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@CIK YAYA'NA betul2..setujuuu =D

tinggal jejak :)