asaalamualaikum semua..salam khamis dari ninie untuk semua..hari ni, ninie nak teruskan cabaran 10 hari yang kawan ninie dah tag hari tu -___- hehe..sorry lambat siap ye..ok..berbalik pada tajuk entry, hari ni ninie ditugaskan untuk memilih 10 lagu kesukaan ninie..alolo..sangat banyak lah lagu yang ninie suka..tapi ninie cuba ringkaskan jadi 10 je macam apa yang cabaran ni nak..(n_n)
ku tetap menanti by nikita willy
pelengkap hidupku by eren feat romi
aishiteru by zivilea band
takkan pernah ada by geisha
takkan pisah by eren
today was a fairytale by taylor swift
i miss you by zaskia sungkar feat irwansyah
di saat aku mencintaimu by dadali
kimia by melda ahmad
rindu setengah mati by d'masive
ok..dah siap..kalau kawan-kawan nak dengar juga lagu kesukaan ninie, klik je pada tajuk tau..ninie dah link kan ke you tube..jadi nanti, kawan-kawan tinggal dengar je dan tak payah susah-susah nak cari..ninie dah mudahkan kerja korang ok..dah dengar, kongsi-kongsilah dengan ninie pendapat korang tentang lagu-lagu kat atas tu (n_n)
p/s: semua lagu kat atas tu jiwang-jiwang..huhu -______-






