Thursday, July 22, 2010

no tittle~~

www.tips-fb.com

assalamualaikum
entri hari ini lebih kepada luahan perasaan ninie
amaran sekeras-kerasnya
tiada sebarang unsur paksaan untuk membaca


dear blog
hari ini ninie rasa sedih sangat-sangat
tiba-tiba ninie rasa rindu sangat dekat mama, abah, abang dan adik
ninie rindu! rindu! rindu! semua

kenapa tiba-tiba banyak sangat masalah
yang datang dalam hidup ninie?
pada awal nya ninie cuba untuk ignore semua masalah ninie
tapi ninie akui ninie tak cukup kuat
ninie tak sempurna dan sekarang
yang ninie tahu ninie nak menangis puas-puas..=(

sedih~sedih~sedih
ninie sangat tertekan dengan situasi sekarang
assignment yang melambak
exam yang susah
masalah dengan kawan
semua itu buat ninie tak dapat berfikir dengan baik

ninie cuba fikir positif
ninie cuba untuk berubah jadi kuat
ninie tahu ninie boleh
tapi ninie dah buat satu kesalahan besar dalam hidup ninie
dan ninie tak rasa orang itu akan maafkan ninie
ninie sayang dia
terlalu sayang dan perasaan itu ikhlas tanpa paksaan.

ninie tahu ninie bukan yang terbaik
ninie tak dapat jadi macam apa yang kamu mahu
ninie sayang kamu
tapi mungkin DIA lebih tahu
apa yang terbaik untuk kita

satu je harapan ninie
kamu akan maafkan ninie
dan kita kembali ceria macam dulu
ninie harap sangat-sangat
hukumlah ninie kalau kamu mahu
ninie akan terima apa pun dengan hati yang ikhlas

note: ninie cuba berdiri tanpa kamu di sisi ninie
tapi ninie tak cukup kuat
ninie perlukan kamu
maafkan ninie..=(



18 tinggalan nota:

AJ said... Click To Reply!

bukan semua atas dunia ni yg boleh ikot kehendak kita... ada masa ujian dtg..apa yang penting siapkan diri kita..ek.. berharap pada org lain akan melemahkan kita, apapun kita msti cuba tabahkan diri kita k.. smile 4 me :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

aj: ninie faham..ninie cuba jalani ujian ni ngan tabah
tanks sgt2 aj..

=)

mamajnj said... Click To Reply!

janganlah bersedih sangat ye..fikirkan study..esok kol mak abah ninie..mesti oke punye..insya Allah
sori akak menyibuk je ni..
peace

ninie_azriena said... Click To Reply!

mamajnj: emm..insyaallah sis..
sok ninie kol mama n abah..
tanks sgt2 sis
ninie hargai sgt nasihat sis..

(n_n)

ketingting said... Click To Reply!

kesabaran. kesabaran. ok.
biasa la tuh. lumrah alam. hehe

ninie_azriena said... Click To Reply!

ketingting: insyaallah..
ninie akan cuba..
tanks..

iqbalsyarie said... Click To Reply!

Sabar ninie...ujian bagi seorang hamba bisa menjadi kafarah atas dosa silam.Apapun,setiap org ada masalah yg sama.Lebih-lebih lg pelajar...ops..ada motivasi utk anda.Silakan baca kalau free ya...
Post baru:Jadi Bos.Mau?

ieda said... Click To Reply!

dik .. dugaan dlm hidup dtg dlm perlbagai bentuk , x semua sama .. tabah dan redha dengan dugaan dari allah ini , akak doakan yg terbaik ..

selalulah bermohon pada allah agar allah permudahkan segala urusan didunia ini dan mohon allah tabahkan hati mu utk terima segala dugaan darinya ... aminnn , insyallahhh

ninie_azriena said... Click To Reply!

iqbalsyarie: emm
insyaallah..
ninie cuba kawal emosi
and fikir positif..

tank yerk..
(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

ieda: amin..
tanks sgt2 akak..
ninie akan cuba...

emieysandra said... Click To Reply!

semeoga ninie kuat yer..
ujian itulah sebahagian dari hidup yg akan mematangkan kite..

~_^

ninie_azriena said... Click To Reply!

emieysandra: insyaallah..
ninie akan cuba fikir positif

DiNa-DiaNa said... Click To Reply!

ke mana je kite berada...dugaaan pasti bersama-sama kita..

be strong yer..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

dina-diana: ye sis..
ninie cuba jadi kuat..
tanks yerk..

(n_n)

akiN aMar said... Click To Reply!

ninie..
nAngis je la...nangis puas2..
jgn ditahan air mata 2..
lagi kita tahan lagi kite rase beban sgt berat...

i paham perasaan kamOo...
chill k dear...
be strOng!..ninie boleh...
ape2 pown idup mst diteruskan..

senyum ckit..hah,kan cumill..;)

ninie_azriena said... Click To Reply!

akin amar: tanks dear..
really appreciate your advise..
ninie ok..

(n_n)

fafa_tein said... Click To Reply!

dugaan..sbr jer lah,,
lau xda liku2..hidup tak bererti

ninie_azriena said... Click To Reply!

fafa: tanks dear..

tinggal jejak :)