Saturday, October 02, 2010

marah tandanya sayang..setuju ke tak??

www.tips-fb.com

betul ke orang cakap, marah tu tanda nye sayang?? so, adakah patut kita marah pada insan yang kita sayangi semata2 kerana perkataan tu?? masa ninie tengah online kat fb, tiba2 ada kawan perempuan ninie ni chat dengan ninie..sedih sangat2 dia..dia mengadu pada ninie yang dia selalu kena marah ngan bf dia..bila dia tanya bf dia kenapa bf dia selalu marah2..sebab nya?? bf dia akan kata, marah tu tandanya sayang..ninie terfikir, relevan ke ayat tu diguna pakai dengan keadaan yang macam tu? marah orang sesuka hati dan sebab nya pun terlalu mudah..apa korang rasa lah kan bila orang yang korang semua sayang sangat2, marah kat korang tiba2..setuju tak dengan cara bf kawan ninie gunakan ayat tu??

8 tinggalan nota:

SyerAgh said... Click To Reply!

slalu marah2 pun xleh jugak~~

puteri cahaya. said... Click To Reply!

tak setujuuuuuuuuu!!!!.. senang nyer nak marah2x ingat perempuan xder perasaan??.. sayang kena puji, beri senyuman, hargai!.. (*emo nie..hehe)

Miss Ekin said... Click To Reply!

sgt tidak relevan

fathiah said... Click To Reply!

langsung x setuju. mana blh marah suke aty cam tu je. igt pompuan ni tempat lepas marah ape. xblh2.

ninie_azriena said... Click To Reply!

syeragh: betul2..tak bley mara2 selalu..

ninie_azriena said... Click To Reply!

puteri cahaya: hehe..
betul2..
pompuan ni dah ah jenis sensitif..
kena manja2 kan..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

miss ekin: betul2..

ninie_azriena said... Click To Reply!

fathiah: tau tkper..huhu..=)

tinggal jejak :)