Friday, October 22, 2010

mengharapkan yang terbaik

www.tips-fb.com


siapa tahu, mungkin hari ini lebih baik dari semalam..mungkin juga semalam lebih baik dari hari ini..tu semua ketentuanNYA..dan kita sebagai manusia hanya boleh menerima semua yang terjadi dengan hati yang ikhlas..kadangkala kita sering terleka dan tidak langsung menghargai insan2 istimewa di sekeliling kita..keluarga, sahabat handai, dan sesiapa saja di dalam kehidupan kita..bila kita kehilangan mereka baru kita sedar, dah terlambat untuk menghargai mereka dalam kehidupan kita..ninie sedar, macam2 benda dah berlaku dalam hidup ninie sepanjang 19 tahun ninie hidup di muka bumi ini..ninie tahu ninie tak dapat nak puaskan hati semua pihak..tapi itulah, tak ada manusia sempurna kan di dunia ni..ninie tak pernah berhenti dari berusaha untuk menjadi yang terbaik buat semua..meskipun itu dianggap mustahil bagi sesetengah pihak, ninie yakin ninie mampu lakukan dengan izinNYA dan juga dengan sokongan daripada orang2 yang ninie sayangi..

boleh tak bantu ninie jadi yang terbaik untuk mereka yang ninie sayang?

24 tinggalan nota:

Melati Qistyna's Mummy said... Click To Reply!

wish u luck dear :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

melati: tanks ya..harap dapat lah..(n_n)

syaza kelyza said... Click To Reply!

sabar ye ninie , biasala tu , tak sume orang akan suke kat kite :')

lagipun semua manusia tu tak sempurna :)

L@g3nd@ buD@k N@k@L said... Click To Reply!

Hari esok mungkin lebih baik dari hari seblmnyer..
so bykkan bersabar

si biskut said... Click To Reply!

jadilar seorang yang sentiasa dekat..sekalipun dia menjauh.jadilar seorang yg bersemangat sekalipon dia semakin berputus asa..jadilah penyokong setia sekalipon dia sudah jatuh...jadilah,jadilah matanya sekalipon dia sudah tidak dapat memandang.

ninie_azriena said... Click To Reply!

syaza: emm..nak cuba jd yg terbaik sis..

ninie_azriena said... Click To Reply!

lagenda budak nakal: sabar...ye..ninie bersabar..tanks ye,,(n_n)

Ogy said... Click To Reply!

mama pun sentiasa berusaha perbaiki diri mama utk insan2 yg mama syg...

pd mak ayah...mama belajar jadi anak yg lebih penyabar...dan jgn suka melawan...huhhu...bila dh jadi ibu..barulah mama fhm perasaan mereka...dan sejak tu mma berusaha utk sentiasa buat mereka gembira...

pd suami ~ usia perkenalan terlalu singkat...skrg masing2 ldm proses mengenali diri masing...kerap gak bergaduh dlm mencari persefahaman tu...dlm dr pergaduhan tu kita akan lebih memahami org lain...apa yg org suka org tak suka...so kita belajar dr ctu...cuba perbaiki diri....tp nk berubah kena ikhlas..jgn buat2..paksa2...takkan jadi...

ok sis. mama harap sis dpt menjadi lebih dr dr skrg ni...ceria2 k... :)

.:|kamaryeah|:. said... Click To Reply!

jadi diri kita yg sebenar-benarnya..
mungkin itu yg terbaik~

ninie_azriena said... Click To Reply!

si biskut: ishk2..terima kasih sgt2 atas nasihat tue..

ninie_azriena said... Click To Reply!

ogy: emm..insyaallah mama..ninie terharu sgt2 atas nasihat yang mama bg tu..
ninie akan cuba jadi yg terbaik lepas nie..

ninie_azriena said... Click To Reply!

kamaryeah: mmg nak jd diri sendiri..ninie cuma nak perbaiki kesilapan dulu..tanks ya..

Fantastic Ajane said... Click To Reply!

hi ninie... tak syak lg ninie mmg insan yg baik... gud luck in whatever u do k..:) niatkan yang baik2.. kita dpt yg baik2..:)

darkbatman said... Click To Reply!

ikut kata hati n fahamkan sebaik mungkin.. kdg2 kene skeptikal jugak. heheee

ninie_azriena said... Click To Reply!

fantastic ajane: emm..ninie insan biasa2 jer..byway tanks sgt2 yer..ninie ingt pesan tue..

ninie_azriena said... Click To Reply!

darkbatman: owh..terima kasih yer..ninie akan cuba wat yg terbaik ty..

m!da BucHuxX said... Click To Reply!

ya. . kite tak tahu ..just ikut jer ape yg dtg. . .tentu ader hikmahnye. . just smile. .
:D

ninie_azriena said... Click To Reply!

m!da: emm..btol2..ninie akn senyum..tanks sis..(n_n)

nas said... Click To Reply!

ninie masih mude lagi....so xsemestnye kita kne puaskan ati semua orang secara total... tapi at least jangan bagi orang bermusuh atau xske ngan kite sudahlaa...

latest entri:

pengertian sebenar seksi

ninie_azriena said... Click To Reply!

nas: huhu..sangat suka ok coz ada org kata ninie muda..
tanks nas..
insyaallah setakat ni tak der musuh agy kot..(n_n)

soffea said... Click To Reply!

moga2 ninie ;) sy pon harap dpt jadi yg terbaik untul org2 yg saya sayang ;)

cik arnab said... Click To Reply!

hope u get wut u want dear

ninie_azriena said... Click To Reply!

soffea: yes dear..
harap2 dpt lah ninie jd yg terbaik tok mereka2 yg ninie syg..
kamu juga mgkn..(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik arnab: emm..
tanks ya..(n_n)

tinggal jejak :)