Saturday, October 16, 2010

ninie & coklat

www.tips-fb.com



nyam2!! sangat sedap ok..actually ninie dah lama stop dari makan coklat coz ninie ader allergik sikit ngan benda yang namanya COKLAT..tapi apa yang membuatkan ninie jadi hairan, semenjak dua menjak nie, COKLAT dah jadi makanan wajib pula dalam hidup ninie..sehari tak ada COKLAT, ninie rasa tak lengkap dan lapar..hehehe..dan yang buat ninie tambah pelik dan hairan, ninie dah tak mengalami allergik macam dulu lagi sebab makan COKLAT..ALHAMDULILLAH,,ninie bersyukur sangat2 kalau betul lah ninie sekarang ni dah boleh makan COKLAT..coz SI DIA minat glew2 makan COKLAT..nanti boleh lah ninie kongsi dengan SI DIA..( sweet tak )..lalalalala...esok nak pergi beli COKLAT agy lah..ader sesiapa yang nak ker?? (n_n)


20 tinggalan nota:

izuan said... Click To Reply!

huhu saya seorang 'penagih' coklat. =) @ =(

ninie_azriena said... Click To Reply!

izuan: hehehe..
mmg sedap lah coklat..

Cik Bulat said... Click To Reply!

jiwang ah minah ni. meroyan je aku baca. haha. aku nakkk!

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik bulat: hehehe..
lek ah ngeng..
kow nak ker??
meh2 dtg k.s..aq blanjer..

Ainismaira said... Click To Reply!

ckelat la sedap.. cadbury blackforest.. :D

ninie_azriena said... Click To Reply!

ainismaira: huhu..
sedap2..semuanya sedap lah..(n_n)

Gadis H said... Click To Reply!

coklat Mmg besh . Bleh kurangkan tekanan n membekalkan tenaga . Akak pun suka sgt mkn coklat . Lagi2 time exam .

NeidIyra said... Click To Reply!

bgus ar ninie..
mkn byk2 agi..
kasi gmuk.. huhu :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

gadis h: hehe..
mmg sedap dimakan bler2 masa pun..

ninie_azriena said... Click To Reply!

neidlyra: hehe..
gemuk yer??
ok2..(n_n)

♥ ohh solehah ♥ said... Click To Reply!

wahh ninie :)
cm sedap lak coklet tuhh.
mintak2...ehehehe

Cik Bulat said... Click To Reply!

http://hafidzahhafidz.blogspot.com/

sila masuk. ko nk tak? contest ni.

titirara said... Click To Reply!

tyra suke blackforest :D

ninie_azriena said... Click To Reply!

ohh solehah: hehehe..
boleh2..mai dtg umah..(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik bulat: nak ker??
ty ah erk aq pk lu..
tanks dear..(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

titirara: ye??
ninie suka semua nyer!!! (n_n)

AnWaRnAiM said... Click To Reply!

nak satu~ huhu

ninie_azriena said... Click To Reply!

naim: nak bnyk2 pun boleh tau..
tp kena dtg umah ninie lah..(n_n)

YAT said... Click To Reply!

uhh, sdpnye (tgh lapar!).. xde service coklat dlvery ek kt msia. hehe

ninie_azriena said... Click To Reply!

yat: huhu..
kalow lah ader, ninie msty slalu wat tempahan tau..(n_n)

tinggal jejak :)