Friday, October 15, 2010

tiap hari sayang..(n_n)

www.tips-fb.com


rindu sangat-sangat kat awak tau tak
bila saya sendiri, saya selalu fikir awak
saya tak pernah berhenti sayangkan awak
saya tak pernah berhenti rindukan awak
saya sayang awak sangat-sangat tau

saya tahu awak baca blog saya
awak pernah bagitahu saya hari tu
awak nak kongsi blog ni ngan saya
saya suka sangat awak
dan jawapan saya semestinya BOLEH!!

saya janji akan pertahankan cinta kita
saya tahu kita jauh
awak selalu nasihatkan saya supaya banyak bersabar
tunggu awak, jangan nakal2 ngan laki lain
saya tahu tu semua awak
saya takkan khianati kepercayaan yang awak dah berikan pada saya

awak selalu bagi saya semangat
awak minta saya jangan pedulikan apa yang orang nak cakap tentang kita
hanya kita yang dapat rasa bahagia dengan kekuatan cinta kita
awak cuma nak saya bersama ngan awak
sentiasa di sisi awak
awak kuat bila saya ada dengan awak
awak jangan takut ye
saya janji akan sentiasa bersama awak selagi saya masih bernafas

H-A-C-K-S

~ hanya adinda cintakan kekanda seorang ~




16 tinggalan nota:

Peri PiA said... Click To Reply!

sgt sweet ok :)

setuju,tiap hari syg

gado2 manja itu biase,hee~

ninie_azriena said... Click To Reply!

peri pia: huhu..
tu normal kan..
tanks sis..(n_n)

AnWaRnAiM said... Click To Reply!

diari 2 jiwa cinta~ huhu

ninie_azriena said... Click To Reply!

naim: huhu..
yeker?? (n_n)

zmah said... Click To Reply!

Hidup menjadi lebih indah jika ada sikap saling berkasih-sayang

ninie_azriena said... Click To Reply!

zmah: betul2..
saling menyayangi sesama kita..(n_n)

AnWaRnAiM said... Click To Reply!

ye..come an..ngee~

ieda said... Click To Reply!

amboi2 .. cinta zaman sekarang .. heheheh kalau dulu2 malu2 nak cakap rinduu heheheh

Cikgu Nurin said... Click To Reply!

cinta itu indah...hhmmm...

ninie_azriena said... Click To Reply!

naim: tau tkper..(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

ieda: malu mmg malu..
tp ntah lah..
mmg rindu lah..(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

cikgu nurin: ye..mmg indah..
tp kdg2 ada gak yg pahit nyer..

nas said... Click To Reply!

so sweet la...hehehhee...
mesti la best bila orang yang kita sayang baca blog kita kan..
mesti bersemangat jerk bila nk hupdate blog..hehehehehehehehe..
jangan nakal ngan laki len eh... :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

nas: hahaha..
tau takper..
semangat gler lah ninie..
huhu..
ye..tak mo nakal2 ngan laki len..(n_n)

NeidIyra said... Click To Reply!

bestttt nye..
so sweet la ninie..
suke2 .. like3.. :D

ninie_azriena said... Click To Reply!

neidlyra: huhu..
yeker??
terima kasih ye..(n_n)

tinggal jejak :)