Sunday, November 14, 2010

orang ketiga !!!

www.tips-fb.com

kenapa hari ni tetiba terfikir sal orang ketiga ni?? huhu..sangat menakutkan..kenapa perlu wujud orang ketiga dalam sesebuah perhubungan tue?? kenapa tak pernah nak bersyukur dengan apa yang sudah kita miliki??
kenapa selalu nya kebahagiaan sesebuah hubungan tu akan retak apabila munculnya orang ketiga ini??
kadang2 terfikir juga,, kenapa kita perlu merosakkan kebahagiaan orang lain demi kebahagiaan diri kita sendiri?? perlu kah kita miliki insan yang kita sayang jika insan itu sudah bahagia dengan pilihan hatinya sendiri?? [ cinta itu buta ] betul ke istilah tue?? actually cinta tak pernah buta..yang buat cinta itu menjadi buta adalah apabila kita terlalu menyanjung pasangan kita lebih dari segalanya..ninie tahu apa rasanya bercinta coz ninie sendiri sedang menikmati alam percintaan..terlalu banyak dugaan yang datang dan memang memerlukan tahap kesabaran dan pemikiran yang stabil..salah sikit, pasti akan timbulnya perselisihan faham yang akan membawa kepada pergaduhan..


kenapa perlu hadir dalam hubungan orang lain ?? fikir dulu sebelum buat..jangan menyesal suatu hari nanti..sanggupkah kita hidup bahagia di atas kehancuran hubungan orang lain ?? WHAT GOES AROUND COME'S AROUND ..semua yang kita lakukan ada balasannyer..jangan cepat nak berbangga dengan apa yang kita buat lagi2 dengan menghancurkan hubungan orang lain..fikirlah baik2..dan betulkan lah kesilapan tue..

p/s : actually ninie terkilan dengan seorang kawan ninie ni..kalau dia baca..berubahlah..jangan suka rampas   hak orang lain..satu hari nanti mungkin dia pula yang rasa keperitannya..pesanan ni ikhlas untuk awak tau sebab saya tak nak tengok awak kecewa satu hari nanti !! :(

14 tinggalan nota:

sizuka[Izzati] said... Click To Reply!

huhu kadang2 kite pun tak terfikir ape yg dorg fikirkan.

ninie_azriena said... Click To Reply!

sizuka: emm..manusia sgt sukar difahami..berubah2 kan..(n_n)

Emilia Emira said... Click To Reply!

orang ketiga kdg2 xth mereka org ketiga..yang penting kewujudan mereka neh menyakitkan..hoho ^^,

Zulfahmi Abidin said... Click To Reply!

igt satu nie jer.curang itu indah.selagi tak kawin.hak itu ade pada diri masing2.okey.

Terkini:
1. Teknik Basuh Pakaian Mahal Dan Berjenama
2. 70 Jenis Rasa Best
3. Facebook Selamanya

pyqalil said... Click To Reply!

urgh., sdeyh kalo ye trjd kt kitaa

ninie_azriena said... Click To Reply!

emilia: tu lah kan..tak boleh juga nak salahkan dorg..huhu..

ninie_azriena said... Click To Reply!

zulfahmi: ha ?? apa mksd curang itu indah ?? tak nak curang2 ma..

ninie_azriena said... Click To Reply!

pyqalil: emm..minta dijauhkan..taknak2..

:: m!3yr4h_LolLy :: said... Click To Reply!

mmg xleh trime lau ade org ke3 nie.
jd menyampah..

ninie_azriena said... Click To Reply!

m!3yr4h: huhu..tau takper..

Cik Bulat said... Click To Reply!

anda ditag dalam contest...

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik bulat: hehe..ty sy jenguk ok..

nas said... Click To Reply!

owh..yeker ader wujud org ketiga???
lagi2 kawan ninie...
isk3..harap2 kawan ninie sedar apa yg dia buat..takut sia2...
nanti bila dia dah ader bf,bf dia kne rampas oleh org ke-3 baru tahu..isk3
xyah fikir sgt pasal nie~


Makin Ramai Artis Sudah Memakai Tudung, Alhamdulillah

ninie_azriena said... Click To Reply!

nas: erk..terfikir juga lah coz dyer kwn ninie..tak nak dyer nyesal kemudian hari..harap2 dyer berubah lah..

tinggal jejak :)