Monday, January 31, 2011

honda icon kepunyaan ninie !! :)

www.tips-fb.com


huhu..comel tak skuter ninie ?? dah lama ditinggalkan sejak ninie masuk ke UIA,GOMBAK..actually ninie bukan nya ada lesen pun, juz bawa ronda2 kawasan yang berdekatan je lah..hehe..( jangan tanya kenapa tak ambil lesen lagi ok ) disebabkan hujan yang lebat beberapa hari yang lepas, asyik tertangguh je kerja2 memebersihkan honda icon nie..huhu..hari ni cuaca elok je, ninie cepat2 pergi jalankan tugas tau..

ditemani mama dan adik ninie, kitorang pun borak2 kosong lah sampai semuanya siap..actually ninie minta tolong mama tangkapkan gambar untuk ninie..yang lawak nya, mama ninie tak reti guna handphone ninie ( lopek ker enset ninie ?? adoyai ) tapi akhirnya, dia berjaya juga tangkap 1 gambar coz fon ninie tu kehabisan bateri..kat bawah ni gambar yang mama ninie tangkapkan untuk ninie.. (n_n)



i love my mama so much !!

16 tinggalan nota:

AiDa AzRyN said... Click To Reply!

lawo motor.. hehe..XD

Miss Dill said... Click To Reply!

cantik skuter awak :)

Miss Dill^^

Rie said... Click To Reply!

rie pun xde lesen moto
dlu dh amik tp xsempat test pun

anyway, salam blogging
1st time singgah sini :)

Cikgu Fikri said... Click To Reply!

wah..
cantik..
huhuhu..
err, tp fiq nak nasihat sket bole?
kalau bole jgn tunjuk num plat kenderaan kt dlm dunia maya ni..
bahaya tau..
huhuhh.. :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

aida : hehe..takder lah..biasa2 saja..:)

miss dill : tanks sis :)

rie : welcome to my blog ya..hehe..ninie tak sedia agy lah nak amek lesen..

cikgu fikri : boleh sangat2..tanks tau atas nasihat tue..ninie dah kaburkan dah..;)

buyat(bebola tomato) said... Click To Reply!

weh bawak uia..leh pinjam..haha

ninie_azriena said... Click To Reply!

buyat : set,,tggu sem depan..pas aq dapat lesen ok..:)

Farihah Ahmad said... Click To Reply!

amek lesen, kita merempit kt uia nak ???

ninie_azriena said... Click To Reply!

farihah: ngee~~~~insyaallah ninie amek time cuti nanti..doakan lah yer..:)

Anonymous said... Click To Reply!

perkh..da ade moto la..weewitt!! hebat!!! bawakla dtg uia...moh merempit..hahaha!!! --->nunu pinky..

ninie_azriena said... Click To Reply!

anonymous : haha..ilek2 dulu..i blom ader lesen nie..u tunggu tau..:)

buyat(bebola tomato) said... Click To Reply!

hahaha test je kt skem uh.

ninie_azriena said... Click To Reply!

buyat : jap2..skem tue per ?? hahaha (n_n)

Ahmad Muzaffar =) said... Click To Reply!

sama la motor!!! ^_^

ninie_azriena said... Click To Reply!

amus : haha..baguslah sama..nanti boleh meronda sama2..=)

Anonymous said... Click To Reply!

Ok tak mto tU selama awak guna? spairpart snang cari tak?

tinggal jejak :)