Monday, January 31, 2011

it's over :(

www.tips-fb.com

tak semua yang kita rancangkan akan menjadi,,dan semua itu pasti ada hikmah di sebalik nyer..juz be patient ninie, ALLAH sayangkan org yang bersabar...emm..semua dah berakhir dan tak menjadi rahsia lagi..semua orang pun dah tau..tapi still mengharap akan ada nya keajaiban yang boleh memulihkan keadaan yang dah berlaku ni..semuanya berlaku sekelip mata..


I'M SINGLE NOW

14 tinggalan nota:

MingMing said... Click To Reply!

kenape ni syg? sabar2..

ninie_azriena said... Click To Reply!

ming ming : emm..tanks dear..:(

cik zaza said... Click To Reply!

eh..sbr k dear..semua yg berlaku msti ada hikmahnya..

AiDa AzRyN said... Click To Reply!

tabah k..

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik zaza : emm..tanks sgt2 dear,,

aida azryn : i will sis...

ayin~weeweet said... Click To Reply!

sama.jom jadi kuat!

nas said... Click To Reply!

hah! biar betul ninie????
cm xcaye je sbb mcm baru je smalam ok...
isk3... xcaye nihhhh..

ninie_azriena said... Click To Reply!

ayin : yup..we can doit..

nas: tau takper kan..emm..nak wat cmner..ninie pun actually harap sgt ni semua mimpi..but, it's ok..maner boleh nak paksa2 kan..chill jer ah..

neyshak qhairunnisa said... Click To Reply!

ninie , sabar okay ?
chill tauu ! kumbang bkn seekor..

nisa syg ninie !

ninie_azriena said... Click To Reply!

neyshak : huhu..nak nangis..memang lah bukan seekor, tapi susah nak lupakan bila dah sayang..nyway, tanks sgt2 neyshak..

syg neyshak juga..

nabilahhuda said... Click To Reply!

life must go on dear. sabar okay :D

ninie_azriena said... Click To Reply!

bell : yup, it's true..tanks dear..

OrenLimau said... Click To Reply!

sabar yer ninie...insyaAllah akan ada yang lebih baik.jgn sedeyh2..u have to be strong because u're stronger!yeayy ..:)

ninie_azriena said... Click To Reply!

oren : insyaallah..ninie memang kuat kan..hahaha..tanks sgt2 support ninie oren..:)

tinggal jejak :)