Tuesday, May 03, 2011

it's 1 year and 6 month already

www.tips-fb.com


SYAHMIZI AZRI & NORINI HAZRINA


alhamdulillah, tak sangka sangat hubungan kami dah cecah 1Y6M... tak semua percintaan tu indah dan mudah...macam-macam halangan dan dugaan dah kami lalui bersama..gadow2 tu memang perkara yang tak dapat dielakkan dalam sebuah perhubungan tu tapi alhamdulillah, dengan dugaan tu, kitorang jadi lebih memahami antara satu sama lain dan cuba selesaikan apa juga masalah yang datang dengan berbincang bersama...


terima kasih atas semua yang dah awak lakukan untuk saya selama ni..
even kita tak selalu dapat berjumpa, awak sentiasa dekat di hati saya..
saya tahu, tak mudah untuk awak percayakan saya disebabkan jarak kita yang jauh..
percayalah saya awak, saya takkan sia-siakan orang yang menyayangi saya..
saya harap sangat hubungan kita berkekalan
dan paling penting, mendapat restu dari semua
sejujurnya, 
tak semua orang senang dengan kebahagiaan kita
ramai yang nak tengok hubungan ni retak dari bahagia
tapi awak, saya tak kisah pasal semua itu
bagi saya, bahagia ni kita je yang rasa
dan selama mana awak perlukan saya
selama tu juga saya akan setia di sisi awak
bercakap memang senang awak,
tapi susah sangat untuk saya lakukan nya
saya harap saya dapat kotakan semua janji saya
janji saya tok bahagiakan awak sayang...


!!! i love you so much am !!! 


10 tinggalan nota:

khairul_fatehah said... Click To Reply!

kte ske lgu ni...!!!

ninie_azriena said... Click To Reply!

@khairul_fatehah kiter pun suka...(n_n)

Budak cumeL. said... Click To Reply!

taniah...semoga kekal selamanya...
doakan tuk kita jugak ye :)

cik orange said... Click To Reply!

setia...romantik gitu....

.:padie_eyla:. said... Click To Reply!

ngeh3. tahniahh awokk. moga kekal sampai bila bila. ;)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@Budak cumeL. amin...insyaallah..sama2 lah kita saling mendoakan yg terbaik ye..insyaallah (n_n) tanks...

ninie_azriena said... Click To Reply!

@cik orange huhu..hope so lah kan..insyaallah akan jaga hbgn ni sebaik2 nyer..(n_n)

ninie_azriena said... Click To Reply!

@.:padie_eyla:. tanks sgt2 tau awak..amin..amin..amin..ninie pun harap sgt2 macam tu (n_n)

~aku gadis sempoi.....~wanna 2 know me?? said... Click To Reply!

woooo....romantiknya.....cewwweeeeettt gitu.....
semoga bhgia adik chumell......wish u all e best..dalam hubungan da pasang surut, so sama2 la hadapi n tanganinya.....

ninie_azriena said... Click To Reply!

@~aku gadis sempoi.....~wanna 2 know me?? huhu..tankiu akak senior ku..insyaallah...doakan hubungan ni berpanjangan ye (n_n)

tinggal jejak :)