Thursday, August 04, 2011

hadiah buat pemenang Ninie Azriena's First Giveaway =)

www.tips-fb.com

alhamdulillah..akhirnya berjaya juga MR.S.A kesayangan ninie membuat undian nya malam tadi..kitorang minta maaf sangat-sangat ye di atas kelewatan kitorang mengumumkan pemenang-pemenang bertuah..hehe..ninie tahu kawan-kawan mesti dah tak sabar-sabar nak tahu mereka yang bertuah pada kali ni kan ??

untuk entry kali ni, ninie nak tunjukkan dulu hadiah-hadiah menarik yang bakal diterima oleh pemenang bertuah..jom kita usha hadiah-hadiah menarik tu ye..sabar tau..ninie saja nak kasi korang berdebar tunggu detik istimewa tu..bagi yang dah tahu apa hadiahnya, ninie jemput korang tengok lagi ye..mana lah tahu, ada kesilapan ke..tegur-tegurlah ye (n_n)

2 HADIAH UTAMA ( KOTAK MUZIK )




3 HADIAH SAMPINGAN ( TOPUP RM10 )


2 HADIAH SAMPINGAN ( TOPUP RM5 )


2 HADIAH ISTIMEWA DARI JALUT ( SECRET )


teruja tak tengok hadiah-hadiah tu ?? tunggu dan lihat siapa pemiliknya (n_n)

nota: keputusan penuh pukul 5.00 petang ni.. 

15 tinggalan nota:

SoLy SoLicious said... Click To Reply!

waahhh..adiah cambest!!!

rara pinkmafia said... Click To Reply!

wahhh beshnya dpt adiah.

merahitujambu said... Click To Reply!

WAH..MENARIKNYAAA

Kazen said... Click To Reply!

wahhh dapat hadiah...best tu...:)

tinta cik wanny said... Click To Reply!

cam best jer

"Aku"....Nurul Azren said... Click To Reply!

hadiah best laa... tak sabar nak tau sape yg menang....huhuhuu

Miss Eunice said... Click To Reply!

haha..interesting..5oclock..here i come! :D

diyan said... Click To Reply!

wah teruujaa ^^

SyUhAdA said... Click To Reply!

hadiah bes..

nas said... Click To Reply!

salam
wahh.. mesti best kan bagi mereka yang menang
aku ni xjoin pon
so xrase teruja lak
hehe

Hanis Zakirah said... Click To Reply!

confirm bukan hanis :(..semua GA and Contest x pernah menang pun :'(

izfanora said... Click To Reply!

mmg suka surprise yer..

nabilah_2908 said... Click To Reply!

comelnya hadiah..!! :)

Kamil Kahar said... Click To Reply!

harap salah 1 dr hadiah tersebut menjadi milik sy... :)

iPai said... Click To Reply!

pergh .. hadiah dia memang best betul .. huuhuh

tinggal jejak :)