Friday, August 20, 2010

i hate this feeling..=(

www.tips-fb.com

masalah! masalah! masalah!
ninie tak tahu kenapa masalah datang dalam nidup ninie
lepas satu masalah datang lagi masalah yang lain
kenapa ninie yang kena??
kenapa mesti ninie??

kepada orang itu
terima kasih sebab AMEK BERAT tentang kehidupan peribadi ninie
ninie tak tahu apa sebabnya
ninie tak penah kacau pun hidup kamu
kenapa nak kacau hidup ninie??
perhubungan ninie??
emm..rasa nak marah sangat2 nie
tapi ninie tahu ninie kena kawal rasa amarah tu

buatlah apa awak nak asalkan awak rasa puas dan gembira
ninie tak amek peduli dah lepas ni
pasal awak ninie marah kat orang lain

BENCI!!

p/s: kalau cemburu cakap lah depan2
tak perlu state kat fb kot
aku tak kacau kau
kau pergi kacau aku pehal??
panas jer ati aq!!

2 tinggalan nota:

nas said... Click To Reply!

sabar ninie..
bulan pose nie knelah banyakkan bersabar..
erm..fb?
dgar fb,thx add me kat fb :)

ninie_azriena said... Click To Reply!

nas: ngah sabar nie..kalow tak dah kena dah budak tue ngan ninie..huhu..tanks juga sbb approve ninie

tinggal jejak :)