Tuesday, August 24, 2010

i'm not a perfect woman..=(

www.tips-fb.com

kenapa dengan ninie?
cepat sangat tocing sekarang ni
banyak benda yang dah jadi sepanjan bulan RAMADHAN yang mulia ni
macam2 dugaan juga dah ninie hadapi
air mata dah jadi sahabat setia ninie
tak dapat nak dipisahkan

WHY????

~ mama ~

sejak mama jatuh sakit
ninie rasa tak tenteram sangat2
ninie jauh dari mama dan tak dapat nak jaga mama
hanya harapkan abg dan abah jaga mama
ninie tak puas hati coz ninie tak dapat tengok mama depan mata ninie
cepat sembuh mama
ninie sayang mama!!!
mama segalanya untuk ninie
ninie tahu ninie bukan lah anak perempuan terbaik untuk mama
ninie minta maaf mama..
tak terbalas semua jasa dan kebaikan mama =(

~ my lover ~

awak,,
saya tak tahu kenapa kita asyik bertelagah jer sejak kebelakangan ni
saya dah buat semuanya untuk kebaikan kita berdua
tapi ada jer yang tak kena pada hati awak tentang cara saya
saya tahu awak dah banyak berkorban untuk saya
jangan risau coz saya takkan pernah lupakan semua tu
saya bukan jenis orang yang tak kenang budi baik orang pada saya?
saya nak cakap sikit boleh kan??

1) saya tak pernah menduakan awak ngan lelaki lain..saya tahu kita jauh
tapi saya tak pernah fikir pun nak buat macam tu

2) saya tak kisah langsung awak hensem ke tak..apa ada dengan semua tu??
langsung tak menjamin kebahagiaan saya

3) saya ambil kisah dan akan pertahankan awak kalau ada sesiapa
yang cuba buruk2 kan awak coz saya nak awak epy

4) saya diam dan menjauhkan diri dari awak bila kita bergaduh sebab saya
tak nak terlepas cakap dan marah awak sesuka hati saya

5) saya harap sangat awak tak meragui saya coz saya pantang gler
kalow orang tak percayakan saya

maaf
saya tahu saya bukan perempuan yang sempurna untuk awak
awak berhak dapat yang lebih baik dari saya
saya cuba jadi diri saya sendiri bila bersama awak
coz saya tak nak awak syg pada diri saya yang berpura2


~ i'm not a perfect woman ~
=(

13 tinggalan nota:

Nur Hayaty said... Click To Reply!

yaty doakan semoga mama ninie cepat sembuh.sabar k nini setiap yang terjadi pasti ada hikmahNya.

semoga relatinship with ur love kembali pulih seperti biasa..insyaAllah ^__^

nusha said... Click To Reply!

yg no.4 tu mcm saya..

Cik Bucken said... Click To Reply!

tabah kan hati ye..
^_^"

ninie_azriena said... Click To Reply!

yaty: tanks sgt2..=)
nusha: yeker?? emm..sabar jer lah

Anna Da Lady said... Click To Reply!

To Ninie.Moga mama awak cepat sembuh ye. DAn moga awak tabah menghadpi segala cabaran dan dugaan. Kita ni tak dinamakn manusia kalau tak ada cabaran. Ingat, Allah sayangkan kita.

nusha said... Click To Reply!

insyaALLAH,kesabaran kt satu ari t ader hikmahnya..
mybe skg blom nmpk lg kan..

nazrin yen said... Click To Reply!

sabar yek....smile make u overcome all u can't do....

ninie_azriena said... Click To Reply!

anna da lady: amin..harap sgt2 maca tue..tanks yer..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

nusha: betul juga..
tanks yer..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

cik bucken: ye..ninie cuba..=)

ninie_azriena said... Click To Reply!

nazrin: smile..=)

Zairie Husin said... Click To Reply!

tabahkan hati awk k..


zairie TOP posted:
BUKTI CIKTA SEJATI
BARU 12 TAHU DAH PANDAI SEKS2
INI BARU RAJA ULAR
ADIK WAN NUR TAK HILANG??

ninie_azriena said... Click To Reply!

zairie: ye..tanka sgt2..=)

tinggal jejak :)