Tuesday, April 12, 2011

aku vs high heels ???? hahaha...

www.tips-fb.com


kenal kan benda kat atas ni?? asal ah suka sangat pakai kasut cenggini?? tak rasa lenguh ke kaki tue erk?? hahaha...macam sakit pinggang jer kalau pakai..actually ninie dah lama tak pakai heels camnie..bukan tak nak pakai, tapi ninie lebih selesa berjalan dengan kasut yang tak bertumit tinggi seperti gambar di atas nie..

nak dijadikan cerita pula, adalah seorang "member baik punya" ninie nie, dengan penuh "kesopanannya" menegur tahap ketinggian ninie dan mencadangkan supaya ninie berjinak2 ler dengan benda diatas tue..adoyai..perlukah mengambil itu sebagai satu inisiatif untuk meningkatkan tumbesaran ninie??

sedang berfikir sekarang nie, perlu kah ninie pakai ye?? tapi kasut tu cantik kan..dah ah kaler pink..( teringat usop wilcha ) huhuhu...nak ke tak nak ??


pakai yang ni pun kira ok per...huhuhu


12 tinggalan nota:

Anonymous said... Click To Reply!

syg ku ninie.......
kasut tu melambangkan keperibadian seseorg wanita.....tapi pemilihan kasut yg tepat perlu...klo tak t tisu kaki akan rosak t..
so....u will look sooo gorgeous if wear it....
try it....<3

ninie_azriena said... Click To Reply!

anon: huhu..mesti k.tika kan..insyaallah..t kita try :)

Kembara Perantau said... Click To Reply!

long term mesti sakit tumit,...tak payah lah pakai heheheh...

ninie_azriena said... Click To Reply!

kembara perantau: hehe,,sakit yer?? takutttttt

zameermus said... Click To Reply!

skali skala bley la pakai..haha

7 ayat cinta

ninie_azriena said... Click To Reply!

zameermus: hehe..owit :)

munirah ahmad dahari said... Click To Reply!

sy dgn ini xakn menyokong anda sekiranya anda bertanyakn pndpt sy..
apepn,,sgt tersentuh bace ayt yg kt bwh perktaan welcome tu..uhuhuk...rindu ninie gk..

ninie_azriena said... Click To Reply!

kak munie: huhu..tak setuju yer?? kita mmg rindu k.munie dan semua tau..tk8 care :)

sizuka[Izzati] said... Click To Reply!

sy sgtlah tak sinonim dgn high heels.sbb nnti tlebih tinggi.HAHAHAHA.

ninie_azriena said... Click To Reply!

@sizuka[Izzati] tanks tau :)

~emmie~ said... Click To Reply!

cik emmie suke high heel tapi tak suke pakai high heel... jarang sangat pakai.. tiap ari pegi keje pakai ballerina / flat shoe jek..senang nak gerak..kaki pun x sakit...;) lagi pon.. cik emmie dah terlebih tinggi...ahahaha

ninie_azriena said... Click To Reply!

@~emmie~ huhu..takper lah cik emmie dah tinggi, jgn tinggi sgt ah..t tersangkut kat pokok plak...huhu :)

tinggal jejak :)